dinsdag 7 april 2015

Hoog bezoek in Spanje! Week numero 9 en 10

Buen dia!

Na een fantastische anderhalve week met mijn ouders en de ouders van Charlotte, heb ik eindelijk weer tijd om wat te posten. Het waren echt super gezellige dagen met veel cultuur! Zo ben ik naar Ronda, Sevilla, Cordoba, Malaga, Marbella en Nerja geweest! Ook heb ik de leuke, gezellige, heerlijke restaurantjes ontdekt en onwijs veel kilometers afgelegd met de voet en met de auto.
En ik heb het spektakel Samana Santa (heilige week) mee mogen maken! Met Processies, puntmutsen, enorme beelden en noem maar op.

In het kort gezegd: het waren super gezellige dagen! Met veel zon! Heel, heel, heel veel zon! Dagen om niet te vergeten! Omdat ik zo veel gedaan heb en ik het beter kan laten zien doormiddel van foto's i.p.v. een verhaal, vind je hieronder een kleine fotoreportage van mijn week met de ouders van mij en Charlotte. Hope you like it!

Voor die gene die mijn update blog niet gelezen hebben -hier-, vanaf deze week ga ik weer vrolijk door met het schrijven van mijn blog. Het waren drukken dagen waardoor ik geen tijd had om wat te uploaden. Maar dat gaat veranderen vanaf deze week. Dus volgende week maandag komt er weer een nieuw blog bericht van mij.
Bekijk de foto's en laat gezellig een reactie achter, dan zie ik jullie volgende week! Week nummer 11

Adios Amigos!

Ronda















Sevilla



















Cordoba



































Antequera



Nerja








Klaar maken voor een etentje bij Bollywood




Geen opmerkingen:

Een reactie posten