donderdag 2 april 2015

Een kleine pauze.

Buen Dia!

Mijn excusses dat ik afgelope maandag niks gepost had. Ik had het super druk en gezellig gehad met mijn ouders en op dit moment met de ouders van Charlotte. Elke dag hebben we wel weer iets leuks op de planning en kan ik dus niks schrijven en posten.

Dit wordt niet een normale blogpost. Dit bericht wordt een kort bericht om jullie een beetje op de hoogte te houden.

Vanaf volgende week ga ik weer beginnen met het schrijven van blogberichten. Dan komen er weer normale blogposts en genoeg foto's om jaloers op te worden!

Ook gaat er wat veranderen op mijn blog. Omdat ik doordeweeks niet heel veel mee maak en elke dag een beetje het zelfde doe, waardoor het een beetje saai wordt om te lezen, ben ik van plan om daar wat minder diep op in te gaan en dan alleen de bijzondere dingen te beschrijf. Zo blijft het lezen van mijn blogs leuk en speciaal.

Dit is het dan voor deze week. Hopelijk tot volgende week! Nogmaals sorry voor geen post op maandag maar no worries, vanaf volgende week komen er weer blogberichten!

Adios amigos!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten