woensdag 6 mei 2015

We're going to Holland! Week numero 14

Op het vliegveld van Malaga
Buen Dia!

Dit bericht heeft even 2 dagen vertraging, daarvoor mijn excuses! Nu vraag je je misschien wel af: Marnix waarom is het 2 dagen te laat? Nou amigos, dat zit zo: Zoals je misschien wel weet ben ik een weekje in Nederland geweest wegens het overlijden van mijn oma. Op maandag 27 april ben ik terug gevlogen naar Nederland om de 3 daagse begrafenis bij te kunnen wonen. En op maandag 4 mei ben ik terug gevlogen naar Spanje. Deze vlucht was om 14:55 en was dus 2 uur van te voren op schilhol. Ik heb 3 uur en een paar minuten in het vliegtuig gezeten, 1 uur in de bus en dan nog ongeveer 30 minuten in de taxi. Ik kwam dus 's avonds laat aan, heb gegeten en voor de buis gehangen. Vandaar dus dat ik geen bericht hebben kunnen plaatsen. Maar mijn excuses.

Ondanks dat het niet de leukste reden is om naar Nederland te gaan, was het wel super gezellig om mijn familie te zien die ik anders bijna nooit zie! Dus er zat ook weer een positief iets aan!

De uitvaart was verspreid over 3 dagen. Dinsdag was het afscheid, woensdag de kerkdienst met condoleance en donderdag was de begrafenis op begraafplaats Westerveld .
Het waren 3 best wel emotionele dagen, maar het was een mooi afscheid en een goede afsluiting.

Voor de rest van de week, ben ik nog bezig geweest met een opdracht die ik van Marijke gekregen had. Ik vond, omdat ik een week in Nederland was en dat dat iets langer was dan ik gehoopt had, toch gewoon door moet werken. Dus heb ik een aantal blog berichten van de website vertaald van Engels naar Nederlands.

Op vrijdag ben ik met mijn ouders naar hoofddorp gegaan om door het winkelcentrum te lopen opzoek naar cadeautje voor mijn tante. Daar hebben we ook nog even laat geluncht (zo rond 6 uur) en hebben even gepraat over van alles en nog wat. Ook is tijdens dit gesprek het onderwerp mijn vervolg opleiding besproken. Ik heb al vanaf het begin van mijn laatste jaar het moeilijk gehad met een keuzen voor mijn vervolg opleiding... En daar heb ik nog steeds niet 100% een keuzen gemaakt... Blijft moeilijk. Toch heb ik aan het einde van de dag mij ingeschreven voor Media Entertainment Management op inHolland. Dan heb ik tenminste iets. Dus nu maar hopen dat ik wordt ingeloot! Duimen duimen duimen duimen.

Zaterdag ben ik op visite geweest bij mijn oom en tante in hoofddorp en het was erg gezellig, zoals altijd!  Daar heb ik ook het Chubby Bunny filmpje laten zien die Charlotte en ik hebben gemaakt! Nou volgens mij is het een goed gelukt filmpje!

Zondag was een lekker rustig dagje. Het was slecht weer en dus kon genoeg doen thuis. Ik heb lekker gewerkt aan het huiswerk van Marijke en in de middag ben ik samen met mijn moeder naar Hoofddorp gegaan om het nieuwe huisje van mijn broer te bekijken! Nou jongen, als je door de bouwtroep heen kijkt is het een leuk, gezellig, knus huisje! Goed geregeld!
Terwijl we daar waren hebben mijn broer en ik gewiit! En ik heb hem natuurlijk ingemaakt met Wii-sport, maar niet heus... Die jongen zegt dan wel dat hij niet geoefend heeft, maar geloof daar helemaal niks van!

Na de bezichtigen zijn we weer naar huis gegaan en ben ik die avond met Chantal naar de Jopenkerk gegaan om het Nederlandse trip gezellig af te sluiten.

Kort maar krachtig! Het is afgelopen voor deze week. Volgende week weer een nieuw avontuur. En dat wordt zeker een avontuur! We hebben een kleine planning gemaakt voor het weekend en een kleine tip: Tarifa en Boot. Wil  je weten wat er op de planning staat? Tja... moet je toch even wachten tot volgende week maandag! Hierbij beloof ik wel dat er meer foto's in het bericht komen te staan.

Tot volgende week dan maar en Adios!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten